субота, 25 лютого 2023 р.

Книжкові мандри поетичного світу Лесі Українки

Ні! я жива! Я буду вічно жити!
Я в серці маю те, що не вмирає

     25 лютого 2023 року відзначаємо 152 річницю від дня народження Лесі Українки (Лариси Петрівни Косач) – геніальної дочки українського народу
    Леся Українка належить до тієї добірної когорти історичних постатей, які залишаються сучасниками для всіх наступних поколінь. В світовій поезії мало знайдеться жіночих імен, оточених такою любов’ю і повагою читачів, як ім’я видатної поетеси.
    «Ні! я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає» – промовляє до нас Леся Українка. Ці слова стали пророчими для поетеси в боротьбі за любов, за життя. Для нас, сучасників, вони є усвідомленням того, наскільки Леся Українка випереджала час і тоді, і тепер! Сьогодні весь український народ мужньо і незламно стоїть у боротьбі за свою ідентичність, свободу, за рідну Україну!
   
     Поради від Лесі Українки для психолгічно-емоційного розвантаження:
  • крізь сльози сміятись;
  • співати пісні;
  • сіять барвисті квітки;
  • без надії сподіватись;
  • жити;
  • геть думи сумні.
    Працівниками бібліотеки ДНЗ УЦПТО розробено віртуальну книжкову виставку "І все-таки до тебе думка лине..." Отож, запрошуємо в книжкові мандри поетичного світу Лесі Українки!





























Немає коментарів:

Дописати коментар